Korduma kippuvad küsimused

Mis vahe on meediamonitooringul ja otsingumootoril?

Tavaline otsingumootor on temaatiline. See tähendab, et otsitakse teemaga seotud artikleid. Paljud sellised artiklid on reklaami eesmärgil tehtud ja masintõlgitud artiklid, millest pole mingit kasu.

Näiteks, kui proovid otsida oma nime ja vaadata pilte, siis esimesed pildid võivad olla sinust, aga järgmistel pole sinuga mingit pistmist. See on nii sellepärast, et otsingumootor püüab sulle igal juhul midagi pakkuda.

Meediamonitooring aga jälgib vaid konkreetset meediat ja otsib sealt täpseid märksõnu. Kui oled otsingusse sisestanud oma nime, leiad vaid seda infot, mis sinu nime otseselt kasutab.

Meediamonitooring ei asenda otsingumootoreid ja vastupidi: täpse ülevaate sellest, kus sinust, sinu ettevõttest või brändist räägitakse, annab ainult meediamonitooring.

Kui vana infot ma meediamonitooringu abil otsida saan?

Meediamonitooringu otsing võimaldab otsida umbes ühe nädala vanuse info seast.

Kui oled tellinud teavitused, siis alates tellimuse tegemise hetkest salvestatakse kõik leiud ajalukku ja need on sealt kättesaadavad, kuni sinu tellimus kehtib. Pärast tellimuse kehtivuse lõppu kustutatakse kogu info automaatselt.

Kas meediamonitooring katab ka tasuliste väljaannete info?

Jah, meediamonitooring otsib ka tasuliste väljaannete seest.

Tulemustes kuvatakse laused, mis sinu otsitud fraasi sisaldavad. Aga me ei anna sulle lugemiseks tervet artiklit, sest see rikuks meediaväljaande autoriõigusi.

Lingile vajutades võid artiklit lugeda. Kui see on tasuline, tuleb osta ligipääs. Suurem osa meediaväljaandeid pakub ka ühekordset ligipääsu suhteliselt väikese summa eest.

Kas meediamonitooring katab kogu Eesti meedia?

Üldjoontes jah, aga me ei anna selle kohta mingit garantiid.

Püüame teha oma parima ja lisame väljaannete loetellu kogu aeg uusi allikaid, aga me ei saa ikka garanteerida, et midagi kahe silma vahele ei jää.

Lohutame sind sellega, et kui see jäi kahe silma vahele meile, jäi see ilmselt ka üldsusele.

Kui leidsid värske uudise, kus sinust räägiti, aga ei leidnud seda monit.ee-st, teavita meid, palun. Proovime oma süsteemi täiustada.

Kui kaua võtab aega, et uudis kajastuks meediamonitooringus?

Uudise kajastumiseks meediamonitooringus läheb keskmiselt üks tund, aga me ei anna täpset garantiid.

Selliseid allikaid, kus midagi uut tuleb väga harva (näiteks riigiasutuste pressiteated), kontrollitakse harvemini, aga siiski vähemalt kord päevas.

Üldiselt on nii, et kui sul on teavitus tellitud üks kord päevas, peaksid selle teavitusega saama kätte kõik sinust rääkinud uudised.

Kuidas käib teavituste tellimine?

Teavituste tellimisel algatame internetipangas igakuise makse.

Oma tellimust vaadates saad näha, millal on järgmine maksekuupäev.

Kui järgmiseks maksekuupäevaks ei ole meile raha laekunud, saadame sulle teate ja ootame ühe päeva. Kui makse ei laeku, kustutatakse automaatselt kogu tellimus ja selle ajalugu.

Kui soovid jätkata, võid iga kell teha uue tellimuse.

Kuidas ma saan tellimusest loobuda?

Tellimusest on võimalik iga kell loobuda, logides sisse oma kontole, minnes menüüsse "Minu konto", valides saki "Tellimus" ja vajutades nupule "Loobu tellimusest".

Pärast tellimusest loobumist ei tule maksetähtajal uut maksekorraldust.

Tellimus on siiski kasutatav kuni järgmise maksepäevani, sest selle perioodi eest on juba ette makstud.

Pärast tellimusest loobumist ja enne selle tegelikku lõppemist on võimalik tellimust taasalustada ja kõik jätkub vanaviisi.

Kas ma saan lisada teisi kasutajaid?

Jah, sul on võimalik lisada oma kontole kuni 10 meiliaadressi.

Sa võid määrata neid kasutajaid ka administraatoriteks.

Iga sinu lisatud kasutaja peab teavituste saamiseks ise sisse logima ja teavitused lubama, valides soovitud intervalli.

Mis vahe on tavakasutajal ja administraatoril?

Tavakasutaja saab teha otsinguid ja näha otsingute ajalugu. Tavakasutaja saab tellida endale ka teavitusi.

Administraator saab muuta teavituste otsingufraase ning lisada ja eemaldada kasutajaid.

Tellimusest loobuda saab ainult administraator.

Tellimuse tegija saab automaatselt tellimuse administraatoriks.

Kas ma saan sama meiliaadressiga hallata mitut tellimust?

Jah, kui sul on rohkem kui üks tellimus, saad nii tellimusi hallates kui ka ajalugu vaadates valida konkreetse tellimuse.

Kui sul on mitu tellimust, aga need on tehtud erinevate meiliaadressidega, on sul 2 võimalust: 1) konto vahetamiseks võid kontolt välja logida ja teise kontoga sisse logida; 2) kasutada eri kontode jaoks erinevaid veebisirvijaid ja jääda sisselogituks.

Kas ma pean oma kontole iga kord meili teel sisse logima?

Sisselogimisel küsitakse sinult meiliaadressi ja saadetakse sellele aadressile link, millele vajutades avaneb sinu valitud veebisirvija ja sind logitakse sisse.

Väljalogimiseks mine menüüsse "Minu konto" ja vajuta nupult "Logi välja".

Kui sa välja ei logi, jääd sa sisselogituks igavesti, aga see on nii ainult samas seadmes ja samas veebisirvijas.

Kui kasutad sisselogimiseks teise inimese arvutit, logi palun kindlasti pärast sessiooni ka välja.

Kuidas ma saan sisse logida teise brauseriga?

Kui saad sisselogimise kinnitusmeili, on seal link, mida avades logitakse sind sisse.

See, millises veebisirvijas sind sisse logitakse, sõltub sellest, millise brauseriga sa selle lingi avad.

Mõned meiliäpid võivad avada lingi äpi sees. Sel juhul kopeeri meilist link, mine oma valitud brauserisse ja ava link seal.

Sul võib olla ka võimalus valida, millise brauseriga sa soovid linki avada. Sellest, mis brauseri sa valid, sõltubki, millise brauseriga sa oled sisse logitud.

Miks minu meilis olev sisselogimislink ei tööta?

Sisselogimislink töötab ainult ühe korra ja kohe pärast seda, kui see on saabunud.

Pärast lingi kasutamist võid selle meili kustutada, sest linki teist korda kasutada ei saa. Ka kasutamata lingid aeguvad mõne minutiga.

Mis keeltes monit.ee meediamonitooring töötab?

Praegu töötame ainult eesti keeles, see tähendab, et otsime ainult eestikeelsest meediast.

Vahel võib eestikeelses meedias esineda teksti ka teistes keeltes, eriti inglise keeles. Seepärast võib mõnikord tulla otsingutulemustesse ka ingliskeelseid lauseid. Aga see on juhus.

Ma kustutasin oma teavitusmeili kogemata ära. Kas ma saan lasta saata uue?

Kahjuks pole see võimalik, sest neid meile saadab meie server automaatselt. Kõiki uudiseid saadetakse ühele saajale vaid üks kord.

Aga logi meie veebisaidile sisse ja mine menüüsse "Ajalugu". Niikaua kui kehtib sinu tellimus, on seal kõik tallel.

Kuidas ma saan teavitusmeilist loobuda?

Logi veebisaidile sisse ja mine menüüsse "Minu konto". Vali "Teavitused" ja sealt "Ära teavita".

Teine võimalus on mina teavitusmeili lõppu ja vajutada lingil "Loobu teavitustest".

Miks ma ei saa teavitusi, kuigi olen need tellinud ja ajaloos on uudised olemas?

Sinu teavitusmeil on sattunud rämpsposti kausta.

Oleme teinud kõik võimaliku, et meie teavitusmeilid rämpspostiks ei liigituks, aga kõik pole meie võimuses, sest paljude asjade üle otsustavad asutuste meiliserverid ise.

Kui sul kuidagi ei õnnestu meilt teavitusmeile saada, soovitame lisada kontole teine meiliaadress, näiteks gmaili oma.

Mul oleks vaja saata teavitusi rohkem kui 10 meilile. Kuidas seda teha?

Igale meiliaadressile on võimalik panna suunamine. Näiteks võid seadistada suunamise, et kõik meie aadressilt tulevad meilid, mille teema kattub teavitusmeili teemaga, suunatakse automaatselt edasi ühele või mitmele saajale.

Suunamist saad seadistada oma meilitarkvaras, mitte monit.ee-s.

Ei leidnud oma küsimusele vastust või on ettepanekuid?

Ära häbene ühendust võtta! Vastame sinu küsimusele meeleldi.